maandag 25 april 2011

De laatste voorbereidingen...

Want morgen wordt onze grote zoon alweer 6, dus moest er nog taart in huis worden gehaald. En cupcakes, om morgen te kunnen trakteren. Vanmorgen eerst met Joep naar de dierenarts, want hij moest zijn spuitjes nog hebben om op vakantie in de kennel te kunnen. En daarna nog de stad in om de laatste dingetjes te kopen voor onze reis naar Nederland.
Heb voor mijzelf nog een shirt en panty´s gekocht om mijn zomerjurk te kunnen transformeren in een warme(re) outfit, want je weet het maar nooit met het weer. En in Denemarken is het voorlopig ook nog geen hoogzomer. Net als hier! Maar ik klaag even niet, want het is 16°C en het zonnetje schijnt. De eerste grasmaaiers heb ik vandaag uit het vet zien komen, dus ik ga er gewoon van uit dat, als we weer terug zijn, ook hier de zomer is begonnen.
Nu nog maar even proberen het huis wat te fatsoeneren, want voordat ik weet moeten de kids weer opgehaald worden.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online