maandag 31 augustus 2009

Een omgekeerde dag

Volgens mij hadden we vandaag een uniek moment! Giel thuis en Fien naar Nijntje. Ontzettend lekker om even wat tijd voor mijn kleine man te hebben. Diet slaapt nog de hele ochtend, dus we konden even lekker met zijn tweetjes een kopje koffie/ranja drinken en lekker naar Totally Spice kijken. Of ik dit ook voor meisjes vond? Volgens mij is dat wel de doelgroep, maareh..."Nee, hoor, het is echt wel voor stoere jongens."
Na een lekkere middagdut, zijn we Zwolle in gegaan. Winterkleren inslaan. In Amerika is alles zo tuttig en voordat ik daar dat ENE winkeltje gevonden heb. Voor Fien is het al aardig gelukt, maar voor Giel vind ik het nog erg lastig. En zowiezo met drie kinderen op zoek naar 3 maten outfits! Leve het internet! Gaan we toch gewoon shoppen vanaf de bank!

1 reacties:

Miek zei

ohja, met drĂ­e kinderen winkelen, mijn hemel! haha.

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online