donderdag 6 augustus 2009

Ik baal!

Vanochtend werd ik snotterig wakker. Ook Fien had een behoorlijke loopneus. Maar we laten onze dag niet verpesten. Dacht ik. Want vanmiddag gaan we zwemmen met opa en oma. En Giel en Fien mogen ook nog blijven slapen. Dus zonder gespook een hele avond zappen!
Maar tijdens het inpakken zakte mijn hoofd steeds verder vol. Snel gaan maar. Bij bij opa en om in de tuin kreeg ik het warm en koud. Dit voelde niet goed! Toen heb ik maar besloten om met Diet naar huis te gaan!
Eenmaal thuis werd het er niet beter op, maar gelukkig heb ik nu alleen Diet om voor te zorgen. Vanavond maar op tijd naar bed en hopen dat het morgen beter gaat. En morgen is het gelukkig ook nog zwemweer...

2 reacties:

Marielle P zei

Toch geen mexicaansegriep?

Hopen dat het snel weer beter gaat.

Groetjes Marielle P

Annet zei

Och da's nou jammer.
Hoe gaat het nu?
Groetjes Annet

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online