maandag 29 juni 2009

Druk...

We hebben een druk weekend achter de rug.
Vrijdagavond hebben we de kids uit logeren gebracht naar opa en oma. Niet alleen geweldig lief, maar ook nog eens dapper. Want ze hadden ook nog eens Anna te logeren!
Nu hadden Gerwin en ik het huis alleen om eens flink op te ruimen. Zolder ontdaan van alle nooit-meer-te-gebruiken spulletjes. Speelgoed uitgezocht en een selectie gemaakt van waar nog mee gespeelt kan worden en wat niet de komende maanden. Alle kasten opgeruimt om plaats te maken voor spulletjes, die wel mee gaan, maar in zicht, niet de verkoop van het huis bevorderen. En tenslotte hebben we de hele bovenverdieping schoon gemaakt.
Uiteindelijk is er 450 kg naar de stort gegaan, 1 volle auto naar het Leger Des Heils, 2 volle auto´s oud papier en ook nog wat oud ijzer.
Morgen komt de verhuizer om een offerte te maken en woensdag komt de makelaar. Hopelijk hebben we het huis nog voor de vakantie in de verkoop (en dan na de vakantie verkocht? Ha ha).
Wel hebben we van de gelegenheid gebruik gemaakt om zaterdag even lekker uit eten te gaan bij de Gelderkamp. Dat hadden we wel verdient en dat was ook al erg lang geleden. Lekeren eten en mijmeren over ons grote avontuur, het huis, de lekkere tuin en al die leuke dingen die we in de weekends kunnen gaan doen. Ik heb er zin in, maar het blijft wel een gek idee om dit fijne plekkie te moeten verlaten. Hier hebbben we toch ook een leuke tijd gehad en fijne mensen leren kennen..

2 reacties:

Annet zei

Jeempie zeg, hard gewerkt. En dat nog wel met dat mooie weer.
Maar ja, het zal nu toch echt een keer moeten he?Het komt nu wel echt snel dichterbij.
Ik hoop wel dat je nog een zakje voor mij hebt bewaard met de spulletjes van mijn meiden toen zij baby waren.
Ik hoop dat jullie het huis snel verkocht hebben. succes nog even. groetjes uit Dedemsvaart

Ester zei

@ Annet. Ja hoor, daar heb ik aan gedacht!

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online