zaterdag 20 februari 2010

Hattemse chaos



Gisteren de kinderen weg gebracht naar opa en oma, zodat wij onze handen en het huis vrij hebben om de spulletjes uit te zoeken. Nu dacht ik dat wij een half jaar geleden het huis ook al hadden uitgezocht, maar blijkbaar hebben we inmiddels al weer heel wat verzameld wat weg kan. Hier en daar nog wat grondiger gekeken. Hebben we dit echt nog wel nodig? Vooral spulletjes van de kinderen weg doen vind ik moeilijk. En inmiddels hebben we al een behoorlijke Memory Box vol met eerste schoentjes, armbandjes, jasjes, flesjes, knutselwerkjes, etc.
Gek hoor, die lege kinderkamertjes. Nou ja leeg, er staat troep zat, maar geen gezellige spulletjes meer. Maar..., ideeën zat voor de nieuwe kamers in Oregon.

Gelukkig schieten we al lekker op, dus had ik even tijd om een kleine update te maken.
Vanavond gaan we met een stel vrienden lekker uit eten en even stappen. Niet te laat, want morgen moet er ook nog genoeg gedaan worden, maar even de zinnen verzetten..

2 reacties:

Miek zei

Hé hoi! Moest toch even nog een reactie achterlaten bij de hattemse chaos:) het lijkt me behoorlijk emo af en toe als je alle spullen zo door je handen laat gaan...
tot morgen!
xxmiek

Annet zei

Hoi hoi,
Het ergste achter de rug??
Best moeilijk af en toe denk ik hé?
Succes nog even. Groetjes Annet

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online