donderdag 18 februari 2010

Rare dagen...

Dagen van ziek zijn, maar vooral dagen van afscheid nemen.
Gisteren is Fien voor het laatst naar Nijntje geweest. Ik heb als afscheidskadootjes een potloodje gedaan met daaraan vast een kaartje met het nieuwe adres (ook voor Giel trouwens). De bedoeling is dat deze kaartjes naar de kids worden opgestuurd, maar er waren al wat enthousiaste peuters, die in de hoop op nog meer leuks, de envelop al hadden kapot gescheurd!
Met het daadwerkelijke afscheid kreeg ik het even te kwaad. Ik ben hier ook helemaal geen held in en dit was nog maar het eerste afscheid!!

Vandaag is Giel voor het laatst. Hij wil helemaal niet weg, zegt ie. En ik snap hem wel. Hij heeft twee geweldige vriendjes en nu moet hij weer opnieuw beginnen. Maar als ik uitleg, dat ik ook weer nieuwe vriendjes moet maken en dat we dat mooi samen kunnen doen op de nieuwe school, vind hij het minder erg.
Het blijft vervelend, dat afscheid nemen. Het liefst stak ik mijn kop in het zand. Of nog beter, gewoon in het vliegtuig stappen en wegwezen. We bellen wel als we er zijn, ha ha...
Maar dat doen we niet hoor. Wees maar niet bang. De planning is om 2 maart te vertrekken als er nog tickets zijn. Als je nog wat wilt afspreken moet je snel zijn. Nu nog maar even een paar dagen genieten van ons veel te kleine chaotische huis. Wat hou ik van dit stekkie!

Edit om 14.55 uur:
Giel nadat ik hem vertelde dat ik het ook allemaal erg spannend vond: Het is toch niet spannend. We zijn er toch al een keer geweest! Hoe simpel kan het zijn.

3 reacties:

Marielle zei

He, Gatsie als ik dit zo lees krijg ik de tranen al in mijn ogen...(emo familie dat we zijn hi) wat sneu afscheid nemen van je vriendjes pfff dat zal niet makkelijk zijn.
Heeeeeeel veel sterke en succes alvast met alles.

Groetjes Marielle Pothof

Liesbeth zei

Pff... Echt niet leuk nee! Maar ja, je gaat niet voor niks natuurlijk! Er wacht jullie ook heel wat moois, let maar op! Heel veel sterkte de komende laatste weken in NL... En zullen wij't afscheid dan maar hierbij laten? We houden natuurlijk contact via de weblogs&Hyves! Maar we wensen jullie een hele goeie reis en heel veel geluk in The States! :D
Dikke liefs, Liesbeth en de rest van de familie Godeke ;)

Miek zei

Joh. Pittig hoor. Maar mooi dat Giel het zo zegt! Wat denken wij dan soms moeilijk hè? :)
Wij moeten elkaar trouwens donderdag zien, vrijdag gaan we weg, we hebben een weekendje in 't Land van Bartje met Peters fam. Tsja, niet iedereen vliegt zo'n end voor zo lang;-)

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online