woensdag 18 augustus 2010

De Grote Opruiming

De keuken gaat op zijn kop. Toen we hier kwamen wonen is alles erin gezet en dat was het. Resultaat: sommige kastjes zijn nog leeg en andere staan bomvol. In Hattem had ik maar een paar kastjes en was ik blij dat het erin paste. Nu moet ik nadenken over een logische indeling! Huh? Plus je moet wat meer vooraad hebben met een vaatwasser. Want je gaat niet een half lege was draaien.
Kortom: lastig hoor, zo'n grote keuken!
En we gaan vanavond eindelijk op zoek naar verf. Verf voor de rode kast, die tegen een witte muur prachtig stond, maar tegen de paarse toch een beetje vloekt (al zijn hier de meningen over verdeeld). En ik ben ook rood af. Ik heb liever geel en groen. En mijn all-time-favorite oranje!
En verf voor de ikea tafeltjes bij de meiden op de kamer. Leuk. Eindelijk.
Ik heb inmiddels al wel wat foto's van de kamers die redelijk af zijn. De rest volgt een andere keer, oké?


De eetkamer


De entree (nee, het is geen hal of gang)


De woonkamer. De bank is inmiddels voorzien van fleurige kussens!


Onze slaapkamer

7 reacties:

miek zei

Mooi, ziet er gezellig uit Es.

marielle pothof zei

Hey,

Leuk hoor om zo wat foto's van jullie huis te zien... en die stoel in jullie woonkamer... die lijkt me heeeeerlijk!!!! :)

Groetjes Marielle

Ester zei

@ Marielle
Dat is ie ook. En je kunt er met gemak met twee kindjes in hangen!
Verkoop info: Esprit bij Trendhopper.

Annet zei

Leuk hoor om al die bekende en nieuwe dingetjes te zien...
Echt jullie stijl, is dit ook wel amerikaans? Het lijkt me dat de amerikanen een heel andere inrichting hebben. En die gordijntjes boven julle bed.....

Dikke kus, Annet

Ester zei

@Annet. Ach ja, die gordijnen, die hingen er al en bij gebrek aan oplossing hangen ze er nog steeds.

marjon zei

haha..die gordijntjes vielen mij ook al op!! Maar leuk hoor jullie onrichting!!

Annet zei

Haha ik dacht al zoiets. Dit is niet jullie smaak.

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online