dinsdag 17 augustus 2010

Van alles een beetje!

En nu was het toch een beetje stil in huis. Helemaal niet dat opa en oma van zulke lawaaiorgels zijn, maar toch. Het was gek.
Om acht uur heb ik Diet bij mij in bed genomen, want die had groot verdriet. Ze heeft nog heerlijk gedommeld. Om half tien hoorden we Giel en Fien pas wakker worden en toen zijn wij er ook maar uit gegaan. Heerlijk zo´n vermoeiend dagje vliegveld. Daar plukt je nu de vruchten van.
Maar het was gister erg pittig. Toen opa en oma door het poortje moesten begon Giel heel hard te huilen. Hij wilde eigelijk ook geen kus meer geven, maar toen ze weg liepen, veranderde hij van gedachten. Ik heb de lummel opgetild, zodat hij nog kon zwaaien en in mijn nek snuffelde hij de hele tijd Nee, nee. Mijn hart brak. Echt.
Vanochtend vroeg ik hem of hij het nog steeds heel erg vond of dat het nu ook wel weer goed was. Het was wel weer goed. Gelukkig!
En vandaag zijn ze heerlijk aan het spelen. Niks aan de hand. Ik heb zelfs tijd om de Ikea opbergdozen in elkaar te vouwen. Tja, we waren gister weer in de buurt, dus toch maar even weer langs. Ook maar een tafel met stoeltjes voor Diet op de kamer gekocht, want zij heeft nog geen specifieke interesses (dino, barbie), dus haar kamertje is nog wat kaal.



En vanochtend vonden vonden we bovenstaande rups in de tuin. Na wat speurwerk op het World Wide Web, kwamen we er achter dat het de wereldberoemde Monarchvlinder is. Nou ja, de rups ervan, dan. We gaan er goed voor zorgen, want dit willen we wel even van dichtbij mee maken.



En dan nog heel leuk nieuws. We hebben ons huis verkocht! Yeah!! Niet dat ie ons op de rug zat, maar weg is weg en geen omkijken meer naar! Joehoe!!

4 reacties:

Annet zei

Och die arme Giel, is zeker ook met het kamps-virus besmet.....
Wat goed dat jullie huis verkocht is. Toch nog snel.
Dikke kus Annet

Miranda zei

He wat goed nieuws van jullie huis! Het onze gaat komende week in de verkoop!!!

Anoniem zei

He,

Wat geweldig dat jullie je huis hebben verkocht..ben je daar in ieder geval van af.. En och wat zielig van Giel mijn hart brak er zelfs van bij het lezen!
We zijn vandaag terug gekomen van vakantie..hebben het heel mooi gehad, veel gezien..zelfs nog in plopsa land geweest.Norah heeft nu een mega-mindy pak en is dus de hele dag aan megamindyen zoals ze dat zo mooi zegt!! Maar nu nog een paar daagjes vakantie en dan moet jesse maandag weer naar school..gedaan met het uitslapen!
Dikke kus marjon

Miek zei

Och arm ke4reltje, afscheid nemen Sucks Big Time. Gelukkig is hij er alweer overheen... Kinderen zijn gelukkig ook goed in omschakelen. Soms dan, haha.
Maar die rups, leuk dat je die gaat volgen! Mooie vlinder. Bijzonder lijkt me, als je het ziet veranderen. Hoe lang duurt dat?
Oh en fijn van 't huis,. hoewel ook wel weer raar lijkt mij? Zo definitief?
XX!

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online