donderdag 8 april 2010

Aaah Gatsie...



Papa, mama er ligt sneeuw! Zo werden we vanmorgen wakker gemaakt door zoonlief. We durfden (of wilden?) nog niet direct uit bed te springen, maar na 5 minuten aandringen, hezen we ons toch uit bed. En ja hoor! Het was weer wit buiten. Gatver. Ik wil weer in mijn zomerkledij. Niet in mijn snowboots! Gelukkig was het niet al te veel en rond de middag was het weer weg.
En dan heeft Fien nog haar eigen sneeuwbuitje gemaakt. In het aquarium! Ik was even afwezig op het toilet en toen ik terug kwam in de kamer, dwarrelden er een heleboel vlokjes in het water. Visjes helemaal door het dolle. ETEN!!! Het halve potje voer erin gegooit! Helaas had ik net twee dagen geleden de hele bak schoongemaakt en nu kon ik dus opnieuw beginnen. Grrrr. Maar met de hulp (?) van 2 dochters was het ook zo weer klaar. Zo houden ze je lekker bezig...

3 reacties:

marjon zei

He Ester,

Hoe is ie bij jullie?? ik had jullie post gestuurd, maar dat kreeg ik weer terug.. geopend en retour afzender. Dus dat is een beetje vaag. Maar ik ga het nog maar eens proberen!! Hier is alles oke!

Marjon

Miranda zei

He Familie! Nog steeds sneeuw??? Kan me goed voorstellen dat je het een beetje gehad hebt, laat de lente/ zomer maar komen toch?
Er wordt hier druk getekend over en voor Giel.
Het filmpje op je blog en hyves doet het goed.
Geef de kids een dikke knuf en tot de volgende blog maar weer! O, ja misschien wel leuk om te horen... Mensen blijven toch wel veel even door de ramen gluren in jullie huis....

Anoniem zei

Hai familie Kerkdijk,

net met veel plezier jullie avonturen vd afgelopen anderhalve maand gelezen. Fijn dat jullie het goed hebben!! Super dat Giel zo'n plezier heeft op school!
Hoe gaat het nu? Is de sneeuw inmiddels weg?
Het is wel erg stil hiernaast... Melle stond vd week in zn uppie op de schutting, ah gut, dat was een sneu plaatje! Maar het klopt idd, ik heb ook meerdere mensen zien gluren!!

groet Simone (en natuurlijk Frits, Melle en Sam)

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online