donderdag 1 april 2010

Ik ben een pinnsessss

Het was vandaag wel zulk mooi weer (28 graden) dat het tijd was voor een echte zomerjurk. Ik ben een pinnsesss, mama riep ze dol enthousiast en begon daarna door de kamer te dansen en te rennen. Zie hieronder het resultaat.



Ze begint zowiezo een echte meid te worden. Ze wil staartjes. Dus vanmiddag voordat we Giel op gingen halen, nog snel even langs de Walgreens (soort Kruitvat). Thuis aangekomen hebben we een mooie staart gemaakt. Een eerste keer in mijn bestaan als moeder. Dat gaf mij toch wel een heerlijk kneuterig gevoel. Ik werd er blij van. Dit moest natuurlijk ook even op de foto. Grote broer was ook de beroerdste niet en poseerde even mee.
Inmiddels zitten er al weer heel wat vlekken in, wat fatsoenlijk eten kan deze pinnsesss nog niet. Maar hij moest perse aan in bed. Vooruit maar. Kijken of we morgen weer een nieuwe outfit kunnen vinden, die geschikt is voor onze dame :D





2 reacties:

Anoniem zei

nu nog een stel hoge hakken, ze loopt toch al op haar teentjes.

maae een hele mooie jurk hoor fien, mag ik er ook eens in slapen

groetjes Irma

Ester zei

@ Irma
Ik ben bang van niet. Kreeg vandaag ook nog geen schone outfit aan!

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online