zondag 11 april 2010

...



...want Gerwin gaat voor een weekje terug naar Nederland. En aangezien onze spullen (en dus mijn eigen computer) er nog niet zijn kan ik even niet bloggen.
Maar ik laat julie niet zonder een laatste berichtje achter.
Laat ik even terug gaan naar onze spullen, want als alles goed blijft gaan, en daar gaan we maar gewoon vanuit, komen onze spulletjes maandag 19 april eindelijk hier. Kunnen we eindelijk ophouden met 'kamperen' en echt gaan wonen. Ben vooral benieuwd hoe onze nieuwe meubels hier gaan staan. Dan zal ik ook wat foto's van ons huis maken en op dit blog zetten.

Dit weekend hebben we weer genoten van heerlijk voorjaarsweer. Gisteren zijn we druk in de tuin geweest. Er is hier bijna een jaar niks aangedaan, dus dat was wel nodig. Veel onkruid zit er niet in, maar wel veel gras op plekken waar het niet hoort. We zijn ook nog niet klaar, maar we pakken elk vrij uurtje aan om even wat gras te plukken.
En vandaag hebben we lekkere aardbeien en kruiden gekocht voor in de tuin. Ook zijn we nog op zoek geweest naar een mooie loungeset voor op het dek. Maar qua prijs zijn we er nog niet uit, dus dat laten we nog maar even bezinken. En ach, het is nog maar april, dus het kan nog makkelijk gaan vriezen en sneeuwen, dus er is nog geen haast bij.
En vanavond hebben we lekker Sloppy Joe gegeten. Een typisch Wisconsins gerecht. Niks bijzonder. Heel makkelijk en snel klaar te maken en erg goed te eten. Het is een broodje met gekruid gehakt in tomatensaus.


Sloppy Joe

Ik laat het hier bij. Ik wens jullie het beste en ach... 't is maar voor een weekje!!! Toch?

6 reacties:

Diny zei

Ach en ik het je net even willen vragen of we vanavond of morgen even konden skypen. we gaan nl waarschijnlijk woensdag met de caravan naar de Betuwe. tot 24 april. Is Gerwin nu al naar Nederland??
Groetjes en Kusjes!!!

Miranda zei

hej! Het is ook wat jij in de States en Gerwin weer terug naar NL het is maar goed dat je dit al wist, kon je je lichtelijk voorbereiden... Hier wordt nog druk gewerkt aan tekeningen etc. Ben benieuwd wat ik straks op de bus zal gaan doen....;-)
Hou je taai en mocht Gerwin in de buurt zijn de koffie staat klaar!!!
Houdt je taai deze week!

Annet zei

Hoi famillie,
Hoe is het ondertussen?? Gerwin al weer terug, of zit ie nu vast in Nederland?
't Is hier deze week ook erg mooi weer. Zondag zal het zelfs 18 gr worden.Heerlijk. Ik ben dan weer vrij. Heb de eerste 10 dagen er op zitten.
Groetjes en een prettig weekend, Annet

Miranda zei

He buuf,
Dat is toch ook wat Gerwin hier jullie daar? Stomme vulkaanuitbarsting! Maar ik hoop dat hij ondertussen al weer onderweg is naar huis! Hoe is het gegaan met het verhuizen? Ben beniewd naar je blogg..
Groetjes de overzeese buurtjes

Annet zei

Hoi zusje,
Hoe is het nu? Als je dit kunt lezen, betekend het dat je weer internet hebt. Duss, of Gerwin is met dat ene vliegtuig van vandaag vertrokken of je hebt je eigen laptop weer in gebruik.Ik hoop voor je, dat eerste.
We hebben gisteren gezellig met Gerwin in de tuin gezeten.
Hoe is het met de verhuizers gegaan? Kon je het allemaal bolwerken. W.s. lig je vanavond weer in je eigen bedje. HEERLIJK!!
In elk geval succes met alles. We denken aan je. Kus Annet

Miek zei

Gos, dat was dus heftig dagje gisteren. Hoop dat de rust snel wederkeert, met gerwin;-)
Xx!

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online