woensdag 28 april 2010

Een gewone dag

Eindelijk weer een dag dat alles normaal was. Geen jarige joppen, geen verhuizers, geen mega-chaos. Een gewone dag. Giel naar school. Gerwin naar het werk. En ik lekker thuis met de meiden. Met een echt kopje Douwe Egberts en een stroopwafel. Mmmmm.
En toen Giel weer thuis was hadden we een gezellig momentje. Dit neem ik even op, dacht ik.



En verder is Gerwin druk geweest met grasmaaien. We hoorden al een paar dagen overal grasmaaiers om ons heen, en daar werden we wat nerveus van. Het gazon is hier erg belangrijk, dus wij willen niet met een verlopen grasveldje achterblijven. Maar hij is weer netjes, voorlopig...

2 reacties:

Annet zei

Och, wat lief dat filmpje. Als ik dat zo zie, zou ik maar wat graag even om de deur kijken bij jullie. En die heerlijke kinderen even knuffelen. En Loes is vast ook heel blij met dit filmpje.
Kus Annet

Annet zei

Hoi familie in het verre Amerika,
Bedankt voor jullie leuke kaart.....van je zus moet je het maar hebben.
Wij gaan er even lekker tussenuit, maar Zamé neemt de laptop mee. We kunnen via haar hyves in elk geval contact houden.
Groetjes en een dikke kus, uit het nu weer koude kikkerlandje.

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online