dinsdag 20 april 2010

En daar was ik weer!

En wat een week heb ik gehad!
Murphy's Law houd ons stevig in zijn greep. Want het was de bedoeling dat Gerwin afgelopen zondag thuis zou komen, maar helaas een vulkaan in Ijsland gooide roet in het eten. Niks geen hubbie op zondag en maandag stonden de verhuizers voor de deur. Gelukkig waren de collega's van Gerwin bereid om mij te komen helpen. Ook was er een collega van Gerwin uit NL hier, die ook al terug had gemoeten, maar zij zat ook vast. En ze zou donderdag in ondertrouw gaan! Ze heeft het inmiddels uitgesteld, maar het ziet er naar uit dat ze morgen terug kan. En..., dat Gerwin morgen eindelijk weer thuis komt.
Maar goed, gisteren dus de verhuizers! Om 9 uur stonden er twee verhuizers aan de deur en Chris, Angelo, Brad en Evelynn (Deze laatste uit NL). Ze wilden allemaal helpen, maar veel konden we niet doen. De verhuizers sjouwden met alles en veel wat er uitgepakt moest worden moeten we toch zelf doen. Dus na een uurtje zijn Brad en Angelo weer naar kantoor gegaan en bleven wij dames over. En het was erg gezellig. Ik kreeg weer helemaal energie van een paar volwassen mensen om me heen om mee te kletsen.
Toen de verhuizers om 2 uur weg gingen moesten we nog een Ikea bed in elkaar zetten, want nieuwe meubelen werden niet in elkaar gezet door de verhuizers. Met drie meiden (en na een middagdutje 5) zijn we de hele middag bezig geweest om het bed in elkaar te zetten, maar het is gelukt!
Lori (ook een collega) had voor ons gekookt en kwam dat rond zessen brengen. Met zijn allen rond de nieuwe eettafel.
Rond 8 uur zijn Chris en Evelynn vertrokken en daarna snel de kinderen naar bed en lekker de nieuwe bank uit proberen. En 's avonds lekker op mijn eigen matras met eigen beddegoed, ruikend naar mijn Ariel wasmiddel. Ik heb heerlijk geslapen!
En vandaag had ik besloten de boel de boel te laten. Giel thuis gehouden en met Evelynn afgesproken om naar de dierentuin te gaan. Ik zou haar oppikken op kantoor en daar werden we meegevraagd voor een diner bij de pizzaria. Dus lekker naar de dierentuin, picknicken aan het meer, nog even naar de shoppingmall en daarna met alle vrouwlijke collega's lekker uit eten. Heerlijk! Ik kan er weer tegen aan. Heb lekker mijn zinnen verzet en nu merk ik dat ik heel erg aan toe was.
En dan nog iets wat ik vorige week beleefd heb. Ik zat 's avonds op de bank en wilde net naar bed gaan. Ik keek op dat moment naar buiten en zag dat het nog heel erg licht was. Net als bij een flinke bliksemflits. En toen zag ik een gigantische vuurbal. Mijn gedachte was een neerstortend vliegtuig. Ik rende het dek op, maar toen was de vuurbal weg. Geen knal, geen ronkende motoren, niets! Ik begreep er niks van. Een ufo? Ben nog naar de andere kant van het huis gelopen, maar er was niks meer te zien en niks meer te horen. En de volgende dag zag ik onderstaand filmpje op het journaal. Het beeld is bijna hetzelfde als wat ik door het raam zag. Een meteoriet!



En nu maar hopen dat Gerwin morgen echt thuis komt, dan kunnen we beginnen met uitpakken!

2 reacties:

miek zei

woah, spectaculair! kan me voorstellen dat je aan 'n ufo dacht:D
wat fijn dat g. weer terug kan vandaag. vliegtíe al? lekker samen genieten van jullie spullen! wel snel foto's maken hè?
xx!

Lies zei

Spannend hoor!
Fijn dat jullie je eigen spullen weer hebben. En nog fijner dat Gerwin weer thuis komt/is!
xx

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online