vrijdag 2 april 2010

Wat ik mis

Morgen zijn we al een maand hier. En er is niet veel wat ik mis. Er is genoeg contact met de mensen die ik heb achter gelaten, dus dat zit nog wel goed.
Maar wat ik mis is de geur van thuis.
Als ik hier binnenkom ruik ik dit huis. Het ruikt nog niet naar mijn huis. De kleren ruiken naar een vreemd wasmiddel en niet naar mijn kinderen. De kinderkamers ruiken ook allemaal hetzelfde. Als ik in Hattem 's avonds nog even ging kijken, dan rook ik het verschil. Giels kamer rook naar 'buiten' en Fien had een hele lekkere zoete geur.
Gek, maar dat houdt mij nu al een paar dagen bezig. Het zal vanzelf wel wennen, die geur...

2 reacties:

miek zei

gek is dat hè met die geur van thuis? je ruikt't pas als je thuiskomt van vakantie, soms na een lange dag weg-zijn. kan me voorstellen dat het wennen is, dat het even duurt voor de geur in jullie nieuwe huis zit. maar dat komt vast snel.
dank voor je nijntje! :)

Miranda zei

he meis, die geur komt vanzelf wel, zeker als straks je eigen spulletjes weer in huis staan en je de wasmiddel uit Nederland nog heel even mag opsnuiven...
Lijkt die reclame van TV wel! ;-)
Is er al meer nieuws over jullie spullen?
Vanmorgen had Loes het nog even over Giel ik kan hem niet meer zien! Mam, kunnen we nog even kijken? Dus laat ik je Blog zien en foto's dus op speciaal verzoek van Giel zijn Nederlandse vriendin, Heb je giel ook op film?????
Please??????

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online