maandag 15 maart 2010

Gezellig weekendje

Zaterdag lekker relaxed opgestaan en daarna met de kids in bad. Toen moesten Giel en ik ons nog haasten, want we hadden om 1 uur een verjaardagsfeestje. Toen ik binnenkwam moest ik een papiertje invullen , waarin ik toestemming gaf, dat Giel hier mocht spelen. Tja... Daarna volgde een instructie video, waarin werd vertelt wat de kleuters wel en niet mochten. Tja... Maar toen mocht er toch echt los gegaan worden. Binnen de kortste keren had Giel een mega rood hoofd en moest ik hem leren drinken uit zo'n waterfonteintje. Ging niet helemaal goed, maar ach, het was warm zat.
Giel heb ik niet veel gezien, dus ik heb hier en daar een praatje aangeknoopt met andere ouders, die ook waren meegekomen. Ik mis toch wel de praatjes met de papa's en mama's op het schoolplein. Hier komen en gaan alle kinderen op verschillende tijden, dus je ziet niemand. Binnenkort maar een sportschool opzoeken.

Zondag zijn we naar Chigago gereden, want we hadden daar afgesproken met een collega van Gerwin en zijn vrouw. Ik mocht een tijdje hun auto lenen, maar gisteren vertelden ze dat ze hem ook wel wilden verkopen. Waarschijnlijk wordt dit mijn nieuwe autootje. En Chevrolet Trailblazer, ter grootte van de Citroen van Gerwin. Van alle gemakken voorzien. Zelfs met stoelverwarming. Gerwin en Pat dachten een geintje met mij uit te halen, door dit flink hoog te zetten. Ben drie kwartier op zoek geweest naar dat f@c*ng knopje, terwijl ik mij te pletter zweette. En bedankt...
Maar het was onzettend gezellig. We zijn lekker uit eten geweest en daarna in de lobby van een hotel nog een tijdje door gekletst. Er was ook een zwembad en Fien wilde graag zwemmen met Aart. Maar toen we uitlegde dat Aart hier niet was, pakte ze Pat bij de hand en moest hij maar mee! Helaas we hadden geen zwemspul mee..
Pat en Dina hadden ook nog een grote doos met welkomstkadootjes mee, dus de dag kon niet meer stuk.
En vandaag was dan een echte 'doorsnee' dag. Giel brengen en halen. Boodschapjes doen en rommelen in huis. En Gerwin de hele dag aan het werk. En dat zit het weer ook nog mee. Heerlijk, het voelt al een beetje als thuis!

PS: Bij ons is dit weekend de tijd al verzet.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online