maandag 22 maart 2010

Some shopping to do



Het weekend stond al in het teken van winkelen. Een nieuwe telefoon voor mij en spulletjes voor Joep. Een langere lijn, want honden mogen hier niet los, en natuurlijk voer. Speciaal voer, want Joep is een hond, die het liefst op 10 verschillende plekken poep. Normaal geen probleem, maar hier moeten we alles in een zakje mee terug nemen naar huis. Dus hopelijk kan hij het met dit voer met minder keren af. Duimen maar.
En vandaag ben ik met de dames wezen shoppen in de grote stad. Met de TomTom was het geen probleem om te vinden. Maar dan sta je in een grote shoppingmall met maar een winkel met fatsoenlijke kinderkleren! Dus... Ik heb wat, maar veel is het niet. En dan moet ik zelf ook nog! Maar ik denk dat ik maar op een avond alleen ga!
Aankomend weekend misschien maar naar Milwaukee. Daar hebben ze in ieder geval een H&M kids. Daar maar flink inslaan voor de zomer.

1 reacties:

Miek zei

succes met leuke winkels zoeken:S

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online