dinsdag 23 maart 2010

Leuk

Weet je wat er zo leuk is aan leven in het buitenland?
Al de post die je krijgt.
Wanneer heb jij voor het laatst een kaartje gekregen? Wij krijgen nu al dagen op een rij een aantal kaartjes binnen. Harstikke leuk. Bedankt allemaal!
Ik heb alleen mijn magneetbord nog niet. En er passen er maar een paar op de koelkast, maar ik bewaar ze allemaal en straks hang ik ze allemaal op!
En nog even en jullie krijgen een handgeschreven kaart van Giel terug, want dit heeft hij al op school geleerd:


Toch jammer dat de juf zijn naam nog niet kan spellen!


3 reacties:

Liesbeth zei

Knap van Giel! Maar idd btje jammer van de juf... Haha! Fijn dat Giel het zo leuk vindt op school! Een hele zorg minder, lijkt me. Ons kaartje laat nog wel even op zich wachten. Die komt tegen de tijd dat je het niet meer verwacht. ;) Leuk dat er zoveel mensen aan jullie denken. xx

miek zei

Hahaah, die juf! Die heeft het natuurlijk ook niet makkelijk met zo'n oerhollandse naam. Knap hoor van Giel, tot nog toe had hij weinig schrijf-interesse toch?
en fijn dat jullie zoveel post krijgen! :D

Annet zei

Wauw, goed hoor van Giel. Enne kan de juf z'n naam wel uitspreken dan? Haha.
Tot m'n schande besef ik me dat ik ook wel eens post had kunnen sturen. Komt nog hoor!
En hoe was de hereniging met Joep. Kids natuurlijk dolblij.
We horen het wel.
Dikke kus, Annet

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online