woensdag 3 maart 2010

Hi there!



En daar zijn we dan. Aan de 'andere kant' van de wereld. En wat ben ik trots op mijn gezinnetje. Ze hebben zich geweldige gedragen. Het was een langere vlucht dan gehoopt, maar eenmaal geland verliep alles lekker soepel. Vlug door de douane, de koffers waren er al en toen we buiten kwamen, kwam de bus voor naar de autoverhuur er al aan. Daar hadden ze helaas geen grote auto meer staan, maar de vrouw naast Gerwin heeft haar auto aan ons afgestaan en heeft zelf de kleinere genomen!
In de auto even snel naar huis gebeld. Daarna kreeg ik het even weer te kwaad. Toen moest Giel mij even weer aan mijn belofte houden: Mama, je zou toch alleen nog op het vliegveld huilen? Dat klopt. Ik had gezegd dat ik alleen nog zou huilen bij het afscheid van opa Gert en oma Tini en dat ik er dan mee klaar zou zijn. Maar helaas! De traantjes zullen af en toe nog wel even opwellen. Net nog, toen ik de berichtjes op dit blog en de hyves bekeek. Fijn dat er mensen zijn die met ons mee leven.
Ik zal morgen wel weer wat fotootjes plaatsen, maar nu gaan we uitjetleggen.

8 reacties:

Aart en Aline zei

He Hoi,

Mooi dat alles goed is gegaan, altijd weer spannend!

Succes!

Liefs

Annet zei

Hoi hoi,
Fijn dat de reis goed is verlopen.

Geniet van elkaar,
kus Annet

Miek zei

Nou, jetleg maar even heel goed uit en af en toe een traantje moet kunnen hoor. ik vind het ook best heel wat. maar doe die traantjes dan maar stiekum, als Giel het niet ziet;-)
Heb met Bente al geoefend met engels praten, haha, "wan toe frie for!" hè mama dat is engels hè? en: "hou joe fiel? ai fiel fain fenkjoe!"

hoop dat jij (en de rest!) je ook snel heel erg fine en helemaal op je plek voelt daar. Knuf!

Anoniem zei

Hallo! Heb jullie blog al een tijd gelezen en wilde jullie welkom in Amerika heten! (omdat ik dus zelf ook Nederlandse in de VS ben - alleen ben ik met een Amerikaan getrouwd en woon ik hier al 19 jaar) Rust lekker uit, burger lekker in, en ik verheug me op de logjes!

Jeanine

Anoniem zei

hallo de rest volgt nog wel.

diny doeii!!

Anoniem zei

Hallo Allemaal
We waren hier bezig met Skype en proberen een reactie te plaatsen. Vandaar de rare vorige reactie. Allemaal de groetjes.
Ik probeer vanavond even de Skype aan te zetten om te kijken of het werkt.
Nu slapen jullie nog.
Groetjes en een dikke kus

Liesbeth zei

Hoi!
Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn en dat de reis meeviel! Poeh, nu is het eindelijk zo ver... Jullie zijn er! :D Veel succes met inburgeren en alles eigen maken. Ben benieuwd naar foto's en je verhalen. Hoeveel tijdverschil is er eigenlijk!? Kus!

Ester zei

@ Jeanine: Leuk om te weten dat ook onbekenden mijn blog lezen!
@ Liesbeth: Wij komen 7 uur achter jullie aan

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online