woensdag 31 maart 2010

Zomer!



Wat was het genieten vandaag. Het was 22 graden! Vanochtend eerst maar eens met de dames naar Madison, want het wordt morgen nog warmer en ik had niets zomers om aan te trekken. Met twee kinderen is niet echt handig, dus ik ben niet verder gekomen dan 2 t-shirts en slippers. Maar dat laatste is toch wel erg lekker. Zeker als je ze vergelijkt met mijn Uggs. Die spijkerbroek die ik nog even aan moet overleef ik wel. Zet gewoon de airco aan en blijf desnoods binnen.
Ook ben ik naar de kapper geweest. Hmmm... Na minstens 10 jaar dezelfde perfecte kapper, heb ik nu iets wat er een beetje op lijkt. Met veel aanwijzingen van mij, dat wel. Misschien maar een paar jaar laten groeien?
Joeps training gaat goed. Heb vandaag het stroomstootje aangezet en meneer was erg onder de indruk. Af en toe trek hij wat met zijn bek als hij te lang op de grens blijft hangen, maar ik denk dat hij het gauw genoeg leert :D
Giel had vandaag 'muziekdag' en toen ik de school binnen liep, kwam er mij een hels kabaal tegemoet. Giel stond twee bekkens letterlijk tegen elkaar te rammen en ondertussen probeerde hij mij te vertellen wat hij die dag allemaal had gedaan. Uhhh ja, daar heb ik niet veel van begrepen, maar leuk was het wel en ik was overduidelijk veel te vroeg.
En daarna lekker in het gras luieren. Zonder man vandaag, die zit een paar dagen in Georgia. Ik heb het al vaker gezegt, maar het ECHTE leven is nu toch begonnen...








Edit:
Even een filmpje proberen. En het werkt. Dit kan ik dus ook af en toe erbij stoppen!

2 reacties:

Klaas en Noor Roggen zei

Hoihoi familie Kerkdijk,

Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin en begint alles al een beetje te wennen, zowel de kids als Ester. Gerwin was natuurlijk al gewend, maar het is wel lekker dat hij niet steeds meer op en neer naar Nederland hoeft toch? Wensen jullie heel veel succes, geluk en plezier daar en zien jullie in juli!

Klaas en Noor Roggen

Kerkdijken in de USA zei

hmm

Een reactie posten

 

Travel Insurance Online